5 نکته برتر معاملاتی که شما را به یک معامله گر بهتر در سال 2021 تبدیل می کند
نوشته شده توسط : وحید رحمتی

نکات تجارت در یک سال دیوانه!

سال دیوانه‌واری در همه زمینه‌ها بود، اما در مورد اقتصاد سالی پرآشوب بود. بنابراین می‌توانید درک کنید که بیرون آمدن و ارائه نکات معاملاتی بهتر برای آینده، چقدر بد به نظر می‌رسد.

خیلی چیزها تغییر کرده و آینده مبهم و مبهم باقی مانده است.

برخی از تحلیلگران امیدوار به بهبود اقتصادی و پایان دادن به همه گیری هستند، در حالی که برخی دیگر نسبت به رکود دوگانه هشدار می دهند.

صرف نظر از این، روشی که بازار FX کار می کند به این معنی است که صرف نظر از اتفاقاتی که برای اقتصاد می افتد، پولی برای کسب درآمد وجود دارد.

تنها کاری که ما به عنوان معامله‌گران باید انجام دهیم این است که از مجموعه‌ای از اصول معاملاتی سختگیرانه پیروی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که سرمایه ما محافظت می‌شود و خطرات ما کاهش می‌یابد.

بنابراین، با نزدیک شدن به شروعی تازه، بیایید به 5 نکته تجاری که می‌توانید برای تبدیل شدن به معامله‌گر بهتر در سال 2021 اعمال کنید، مرور کنیم.

بیشتر بدانید:


1. اصول را دنبال کنید

بنابراین نکته شماره 1 تجارت ممکن است یک نکته واضح به نظر برسد، اما علاقه مندان به تحلیل تکنیکال تمایل دارند اهمیت دنبال کردن اخبار را نادیده بگیرند.

و با سالی که به تازگی سپری کرده‌ایم، فرقی نمی‌کند مبتدی باشید یا حرفه‌ای، تقریبا غیرممکن است که از تمام اتفاقات اساسی به‌روز باشید.

اما در حالی که همه ما امیدواریم سال 2021 بهتری داشته باشیم، متاسفانه در ابتدا هیچ تضمینی در مورد چگونگی وضعیت همه گیر وجود ندارد. با این حال، با توجه به اینکه کشورهایی مانند بریتانیا و ایالات متحده در حال حاضر واکسیناسیون را آغاز کرده اند، مه اکنون شروع به از بین رفتن کرده است. این به ما امکان می دهد وضعیت را با وضوح ارزیابی کنیم و نکات تجاری مفیدی را برای سال پیش رو ارائه کنیم.

همچنین نمی دانیم با برگزیت، دولت بایدن، سنا (یعنی تا 5 ژانویه)، لایحه محرک اقتصادی و وضعیت اقتصادی پس از کووید چه اتفاقی خواهد افتاد.

بنابراین، در سال جدید، زمانی که نوبت به حرکت در بازار می‌رسد، اصول بنیادین بار دیگر در مرکز توجه قرار خواهند گرفت.

بانک‌های مرکزی احتمالاً برای مدتی نرخ‌های بهره را پایین نگه می‌دارند، بنابراین تحلیلگران مانند شاهین‌ها به دنبال سرنخ‌هایی در مورد چگونگی بهبود اقتصاد جهانی خواهند بود. به خصوص در طول زمستان که جهان با موج دوم سروکار دارد.

بنابراین، برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر در سال 2021 - مطمئن شوید که به خوبی از پیش نمایش داده ها و آخرین سرفصل ها مطلع هستید.

با این حال نگران نباشید، انجام این کار در سال 2021 باید آسان تر باشد، زیرا توئیت های نامنظم ترامپ هر دو دقیقه یک بار بر بازار سهام تأثیر نمی گذارد.

نکات تجارت اصول را دنبال کنید
2. دارایی های خود را مدیریت کنید

در حالی که تنوع بخشیدن به سبد معاملاتی شما عالی است، ما به تازگی متوجه شده ایم که در سال 2020 اوضاع چقدر پیچیده بوده است و چگونه در سال 2021 ساده تر نمی شود.

البته این بدان معنا نیست که باید خود را به پناهگاه های امن یا دارایی های کم نوسان محدود کنید.

اما این عاقلانه تر است که توجه خود را بر روی تعدادی ابزار که به خوبی با آنها آشنا هستید متمرکز کنید تا اینکه برای همگام شدن با اصول فنی و اصولی بازارهای مختلف تلاش کنید.

این یک نکته معاملاتی است که همه از ابتدای سفرهای تجاری خود دریافت می کنند. زیرا، حتی بدون این همه جنون، بسیار دشوار است که استراتژی های معاملاتی خود را بهینه نگه دارید و آماده مقابله با هر چیزی که بازارها به سمت آنها می اندازند، زمانی که دارایی های زیادی برای نگرانی دارید، بسیار دشوار است.

در سال 2021، تا جایی که می توانید از بشقاب خود بردارید و مطمئن شوید که تمام انرژی شما معطوف به بازارهایی است که با آنها خیلی راحت هستید.

به این ترتیب، می توانید زمان بیشتری را صرف تحقیق و ارتقای بازی مدیریت ریسک خود کنید، در نهایت ضررهای خود را کاهش دهید و میزان موفقیت خود را به عنوان یک معامله گر بهبود بخشید.
3. آینده استراتژی خود را اثبات کنید

همه ما می دانیم که داشتن یک برنامه معاملاتی و پایبندی به آن چقدر مهم است. اما چیزی که در کاهش ضرر و زیان موثرتر است، محافظت از استراتژی شما در آینده است. این نکته تجاری شماره 3 است.

به عنوان معامله‌گران، اغلب می‌توانیم در زمان حال گم شویم. ما تمایل داریم در این موقعیت قرار بگیریم که به جای دنبال کردن روندهای بلندمدت یا نگاه کردن به تصویر بزرگتر، صرفاً به حرکات فوری بازار و معاملات رویدادهای فردی واکنش نشان می دهیم.

تنها قدرتمندترین ابزار در زرادخانه یک معامله گر، توانایی ایجاد یک استراتژی تجاری انعطاف پذیر و همه کاره است که تعدادی از سناریوهای مختلف اقتصادی را در آینده نزدیک تا دور در نظر می گیرد.

بنابراین، در سال 2021، به دنبال گزارش چشم انداز سه ماهه از معتبرترین منابع انتخابی خود باشید. پیش‌بینی‌ها و پیش‌بینی‌های سازمان‌هایی مانند صندوق بین‌المللی پول و OECD را بخوانید، تحلیل‌گران کلان اقتصادی را دنبال کنید و تاریخ اقتصادی را مطالعه کنید.

به این ترتیب، می توانید از همتایان خود یاد بگیرید، حرکات مختلف بازار را پیش بینی کنید و استراتژی معاملاتی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

ما فقط انسان هستیم، بنابراین هرگز 10 قدم از بازار جلوتر نخواهیم بود.

اما با انجام تحقیقات طولانی‌مدت و آماده‌سازی برنامه معاملاتی خود برای مقابله با جزر و مد، مطمئن خواهید شد که هرگز 10 قدم عقب نیستید.

4. احساسات خود را کنترل کنید

وضعیت کووید بدترین وضعیتی است که تا به حال بوده است. و اگرچه کشورها برای فصل تعطیلات از قرنطینه خارج می شوند، ما واقعاً نمی دانیم در زمستان امسال چه اتفاقی قرار است بیفتد.

— به روز رسانی زمستانی 2020/21 - ما دوباره در قفل شده ایم!

قفل‌های بیشتر و موقعیت‌های کاری از راه دور در حال انجام است، که به این معنی است که زمان زیادی صرفاً با رایانه شما صرف شده است.

بنابراین، در سال 2021، ضروری است که روانشناسی تجارت خود را در اولویت قرار دهید. این چهارمین و یکی از مهمترین نکات معاملاتی است.

قفل کردن کارهای خنده‌داری برای سلامت روان ما انجام می‌دهد. بنابراین، برای محافظت از سهام خود در برابر تصمیمات عجولانه، سرمایه گذاری عاطفی و معامله بیش از حد، به یاد داشته باشید که به طور فعال زمانی را به کار بر روی ذهنیت معاملاتی خود اختصاص دهید.

مطمئن شوید که در مورد سرمایه گذاری های خود عادات سالم را تمرین می کنید، و هرگز فراموش نکنید که یک قدم به عقب بردارید و زمانی که احساس می کنید در حال غرق شدن هستید استراحت کنید.

از این گذشته، راز یک معامله گر بهتر این است که بدانید چه زمانی معامله نکنید.

نکات تجارت احساسات خود را کنترل کنید
5. به دموها برگردید

سال جدید، من جدید، استراتژی معاملاتی جدید. اینطور نیست؟

اگر به تازگی یک اصلاح کامل در طرح معاملاتی خود انجام داده اید، از بازگشت به اصول اولیه و آزمایش آن در یک حساب آزمایشی نترسید.

آنها رایگان هستند، تمرین بسیار خوبی هستند و برای اطمینان از اینکه از عواقب عظیم یک استراتژی تجاری نادرست جلوگیری می کنید، در کنار شما هستند.

در دام بی حوصلگی نیفتید و برای اعمال استراتژی جدید خود در سرمایه واقعی عجله نکنید.

از دموها برای شناسایی سریع مشکلات، ضعف ها و تصمیمات نادرست بدون ریسک پول واقعی استفاده کنید.

و برای کسانی که در فکر "برداشتن یک گام به عقب" به سمت معاملات آزمایشی غرغر می کنند، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، آن را از دست ندهید!

حساب‌های آزمایشی ابزار مفیدی هستند که به شما کمک می‌کنند مشکلات را تشخیص دهید و ایده‌ها را با همان ارزش و فایده‌ای که آزمون‌های برگشتی دارند، بررسی کنید.

برای آشنایی بیشتر با 8 راه برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.timothysykes.com/blog/8-ways-become-better-trader/





:: برچسب‌ها: تریدر ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: